Formulář pro uplatnění reklamace
Reklamační formulář
Pokud chcete zboží reklamovat v zákonné lhůtě, která činí dva roky ode dne nákupu, vyplňte prosím tento formulář, podepište a zašlete zpět. V případě využití emailové pošty je třeba formulář vytisknout, podepsat a s podpisem naskenovat.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: Jelena
Společnost: Jelena Potylková
Adresa: Poštovská 190, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou
IČO: 01078640
DIČ: CZ01078640
E-mailová adresa: info@jelenapotylkova.cz
Telefonní číslo: +420 723 808 743
nejsem plátcem DPH
Spotřebitel:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ……...…….. jsem ve Vašem obchodě Jelena vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje níže uvedené vady, výrobek proto reklamuji a žádám o vyřízení reklamace nejpozději v zákonné lhůtě do 30 kalendářních dnů. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace.
Datum objednávky: …..……..………. Datum dodání: ………………………….
Číslo objednávky: ………….……….….
Zde popište vady výrobku: …..................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Preferovaný způsob reklamace:
(prodávající má právo tomuto přání nevyhovět)
oprava zboží
výměna zboží
vrácení peněz
jiný (popište)
Za produkt jsem zaplatil/a:
hotově
bankovním převodem
dobírkou
kartou on-line
Číslo účtu, na který požaduji zaslat vrácené peníze: …………………………………………
V …………………. dne ……………………..
Podpis: …………………………………………….
Seznam příloh:
Faktura za objednané zboží č. ……………………
Obecné poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení reklamovaného předmětu jste povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak ani z vad, pro které jsme s Vámi dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději do dvou let, ovšem vždy bezodkladně tak, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vypršení zákonné lhůty je možno považovat za důvod k odstoupení od smlouvy.