Formulář pro uplatnění reklamace

Reklamační formulář

 

Pokud chcete zboží reklamovat v zákonné lhůtě, která činí dva roky ode dne nákupu, vyplňte prosím tento formulář, podepište a zašlete zpět. V případě využití emailové pošty je třeba formulář vytisknout, podepsat a s podpisem naskenovat.

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod: Jelena

Společnost: Jelena Potylková

Adresa: Poštovská 190, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou

IČO: 01078640

DIČ: CZ01078640

E-mailová adresa: info@jelenapotylkova.cz

Telefonní číslo: +420 723 808 743

nejsem plátcem DPH

 

Spotřebitel:

Jméno a příjmení:

Adresa:

Telefon a e-mail:

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

 

Dobrý den,

dne ……...…….. jsem ve Vašem obchodě Jelena vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje níže uvedené vady, výrobek proto reklamuji a žádám o vyřízení reklamace nejpozději v zákonné lhůtě do 30 kalendářních dnů. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace.

Datum objednávky: …..……..………. Datum dodání: ………………………….

Číslo objednávky: ………….……….….

Zde popište vady výrobku: …..................................................................................................

……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Preferovaný způsob reklamace:

(prodávající má právo tomuto přání nevyhovět)

oprava zboží

výměna zboží

vrácení peněz

jiný (popište)

 

Za produkt jsem zaplatil/a:

hotově

bankovním převodem

dobírkou

kartou on-line

 

Číslo účtu, na který požaduji zaslat vrácené peníze: …………………………………………

 

V …………………. dne ……………………..

 

Podpis: …………………………………………….

 

Seznam příloh:

Faktura za objednané zboží č. ……………………

 

Obecné poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení reklamovaného předmětu jste povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak ani z vad, pro které jsme s Vámi dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději do dvou let, ovšem vždy bezodkladně tak, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vypršení zákonné lhůty je možno považovat za důvod k odstoupení od smlouvy.